Redizajn sajta

Redizajn sajta

Dakle, zelite da zapocnete redizajn sajta. Mozda ste upravo zavrsili remont brenda ili je vas proizvod nedavno azuriran. Bez obzira na vas razlog, redizajn moze biti ogroman uspeh ili ne. To takođe moze biti dug i dosadan proces, zbog cega svaki redizajn treba da pocne sa jasnom slikom o problemima i nedostacima postojeceg sajta.

U nastavku procitajte vise o redizajnu sajta. Takođe cemo odgovoriti na neka od najcesce postavljanih pitanja.

Sta je redizajn sajta?

Redizajn web sajta je proces promene i azuriranja sadrzaja, strukture, formata i navigacije sajta. 

Mnoge kompanije se odlucuju za redizajn web sajta kako bi imale veci promet kako njihovo poslovanje raste. Drugi ulazu u redizajn sajta u svrhu rebrendiranja. Bez obzira na to zasto ste zainteresovani za redizajniranje sajta, sam projekat je ogroman poduhvat. Vasa web stranica treba da pomogne rastu vaseg poslovanja, tako da je njeno odrzavanje od vitalnog znacaja. 

Web dizajn igra kljucnu ulogu u formiranju imidza vase kompanije. Oni moraju da znaju da li pruzate dobru uslugu, vredi li uloziti novac u vas proizvod ili uslugu. Stoga, ako postoje delovi sajta koji trenutno ne rade, preuređenje vaseg web sajta moze povecati ne samo zadovoljstvo kupaca vec i vrednost vaseg poslovanja. Sto je vas sajt stariji, veca je verovatnoca da ima zastareli sadrzaj i dizajn.

Bez obzira kakva je vasa kompanija, nasi dizajneri imaju svo iskustvo i znanje koje vam je potrebno.

redizajn sajta: pre i posle

Koliko cesto treba redizajnirati web sajt?

Trendovi dizajna se brzo menjaju i napreduje, iz tog razloga prosecan zivotni vek web dizajna je oko 2 godine. Ovo je prosecno vreme u kojoj ce se redizajn biti svez. Međutim, taj vremenski okvir je samo referentna vrednost, tako da cete morati da odredite sta najbolje funkcionise za vasu kompaniju.

Sledeći faktori mogu da odrede koliko cesto treba da redizajnirate svoj sajt:

  1. Koliko cesto se menja vas brend – Ako razmisljate o redizajnu sajta, zapitajte se: „Da li ovaj sajt i dalje predstavlja ono sto smo mi kao kompanija?“
  2. Koliko budzeta izdvajate za redizajn –  razmislite: „Da li sada treba da iskoristim budzet za redizajn ili on moze malo da saceka?”
  3. Koliko je sajt brz i funkcionalan – funkcionalnost i brzina sajta je veoma bitna, ako sajt nije brz i funkcionalan znajte da je vreme za njegov redizajn

Sta treba da znate pre nego sto se odlucite za redizajn sajta?

Ulaganje u redizajn web stranice je velika odluka, tako da morate biti sigurni da je ona dobro utemeljena. U ovom slucaju, oslonite se na analitiku i proverite ucinak vaseg sajta u razlicitim oblastima kao sto su:

  1. Da li se prikazuje i dobro radi na svakom uređaju
  2. Koliko vremena je potrebno da se ucita?
  3. Da li je azuriran?
  4. Da li vasi posetioci mogu da pronađu sadrzaj koji traze lako?
  5. Da li dizajn izgleda zastarelo?
Redizajn sajta: pre i posle

Novi sajt ili redizajn starog?

Mozda se pitate da li je bolje uraditi novi sajt, po novim trendovima i tehnologijama, ili redizajnirati stari? 

Postavite sebi ovo pitanje. Da li je bolje da kupim novi auto ili mogu da odvedem trenutni auto kod mehanicara na popravku? Ako je kvar sitan i ako je auto noviji, naravno da ce vam se vise isplatiti da ga popravite. Ali ako je kvar veci i auto je stariji, manje je rizicno da kupite novi, a i isplativije. 

Dakle, ako je sajt jako star i ako ima velikih tehnickih problema bolje je napraviti novi sajt po najnovijim standardima. Ako je vasem sajtu potrebna nova tema, izaberite redizajn. 

Redizajn sajta cena

I kada ste procitali sve o web sajtu, sigurno se pitate koliko kosta redizajn sajta?

Cena redizajna web sajta zaista zavisi od toga koliko sajt treba da se menja. Da li su to samo neke sitnice ili cela tema. Iz tog razloga je najbolje da nas kontaktirate, posaljete vas postojeci web sajt i sacekate da uradimo procenu. Cena redizajna je manje vise ista kao i cena pravljenja novog sajta.