Istine i zablude o SEO-u

Istine i zablude o SEO-u

SEO je vazan za vidljivost vase web stranice. On moze dovesti vas sajt na prvu stranicu web pretrage, a jos bolje i na prvo mesto. Danas, u svetu interneta i drustvenih mreza neretke su zablude i desinformacija na mnoge teme, pa tako i na ovu temu. U nastavku procitajte neke od najpopularnijih mitova, a i neke od cinjenica o SEO-u.

Mit #1: Novi sadrzaj je neophodan za vise rangiranje

Sadrzaj igra vaznu ulogu u Google rangiranju, ali to ne znaci da morate stalno pisati novi sadrzaj da biste se bolje rangirali. Ono sto vam treba je svez sadrzaj, sto nije nuzno ista stvar.

Google je 2011. najavio da ce se novi sadrzaj od tada koristiti za određivanje rangiranja. To je zato sto se informacije uvek menjaju.

Dakle, prema Google-u, ako istrazujete najbolju hranu za pse  i zelite recenzije, verovatno zelite najazurnije informacije, a ne nesto objavljeno pre 5 godina.

Post na blogu koji je napisan 2016. o najboljim SEO alatima na trzistu danas nece biti tako dobro rangiran. Zasto? Jednostavno zato sto ce Google smatrati da su informacije prestare i da nisu relevantne. Ali to ne znaci da je neophodno pravljenje novog bloga na istu temu. Dovoljno je samo da se azurira novim, svezim informacijama.

Istina #1: Brzina ucitavanja web sajta utice na SEO

Web sajt koje se brzo ucitava zasigurno ce imati bolju SEO ocenu. Shodno tome, ona ce se rangirati vise u poređenju sa web sajtom koji se sporo ucitava.

Pored toga, web sajt koji se brzo ucitava poboljsava pristupacnost, jer korisnici mogu da pristupe vasoj web stranici cak i uz sporu internet vezu. Google je naveo da je brzina web sajta faktor rangiranja u njegovim algoritmima za pretragu.

Brzina stranice je bitna za SEO

Mit #2: SEO je vazan samo za velike kompanije

Uz pravu SEO strategiju, cak i mala preduzeca mogu da obznane svoje prisustvo na mrezi i  da se donakle takmice sa vecim kompanijama na internetu. Ovaj mit verovatno potice iz drugog mita. “Nemoguce je pobediti konkurente sa vecim budzetom od vas, pa zasto se uopste truditi?”

Iako je istina da veci budzeti mogu da obezbede bolje i sire strategije, cak i mala ulaganja u SEO mogu dovesti do primetnih poboljsanja u vidljivosti i rangiranju u pretrazi.

Istina #2: Kljucne reci su bitan faktor, ali ne i jedini

Koriscenje kljucnih reci u sadrzaju web sajta je dugo bio glavni faktor u rangiranju u pretrazi. Kljucne reci pomazu pretrazivacima da razumeju temu neke stranice. Međutim, pozitivna korisnicka iskustva, kao sto su brzo ucitavanje, laka navigacija, responsive dizajn takodje su veoma bitni faktori.

Mit #3: SEO je mrtav

Nadamo se da posle citanja prethodnih mitova i istina o SEO-u ne mislite da je on mrtav, zasto sto nije! 

Google u proseku obrađuje preko 40.000 upita za pretragu svake sekunde. SEO optimizacija za pretrazivace ostaje kljucni aspekt svake strategije online marketinga. U svetu u kome se takmicite sa milionima drugih sajtova za dobro rangiranje, SEO je i dalje jedina stvar koja korisnicima moze olaksati da vas pronađu u moru drugih.

Istina #3: Lokalni SEO je bitniji nego ikad

Na primer dok ste tazili neki restoran, sigurno ste primetili mapu sa listom restorana blizu vas. To je zato sto je lokalni SEO postao vazniji nego ikada.

Lokalni SEO optimizuje vas web sajt i prisustvo na mrezi za lokalne rezultate pretrage.

On ce poboljsati vidljivost vaseg sajta u lokalnim rezultatima pretrage i olaksati ljudima da pronađu vase preduzece.

Lokalni SEO